Handelsbetingelser
Kurser, workshops og uddannelser
Når du har tilmeldt dig et kursus, workshop eller uddannelse modtager du med det samme en bekræftelse på din tilmelding.
Senest en uge efter din tilmelding, modtager du en velkomstmail samt en faktura for din deltagelse på kurset, workshoppen eller uddannelsen.
Betalingsbetingelser er 7 dage fra modtagelse af fakturaen.
Mulighed for betaling i rater
Hvis du ikke har mulighed for, at betale det fulde beløb på en gang, så er det muligt for dig, at indgå en afdragsordning mod et administrationsgebyr på 2.500 kr. inkl. moms.
​
Afbuds og frameldingsbetingelser
Når du tilmelder dig et af vores kurser, workshops eller uddannelser er din tilmelding bindende og kan IKKE fortrydes.
Du er således ved din tilmelding forpligtet til, at betale den fulde pris for kurset, workshoppen eller uddannelsen.
Undtagelse fra ovenstående
Hvis du melder afbud / framelder dig det tilmeldte kursus, workshop eller uddannelse senest 60 dage før afholdelse af kurset, workshoppen eller uddannelsen, refunderer vi det indbetalte beløb.
I tilfælde af sygdom eller andre årsager hvor du bliver forhindret i, at deltage på det tilmeldte kursus, workshop eller uddannelsen, kan vi tilbyde at du kan starte på et andet hold under forudsætning af, at der er deltagere nok. Du har envidere også mulighed for, at overdrage din plads til en anden.
Aflysning eller ændring af datoer
Vi forbeholder os ret til at aflyse kurser og uddannelser, hvis der er for få tilmeldinger til et kursus eller uddannelse. Vi forbeholder os ligeledes ret til, at ændre på de oplyste datoer, hvis der opstår sygdom hos en af vores undervisere.